Thursday, April 17, 2008

က်ိန္စာ


အေဖ့ဓါတ္ပုံကုိမွီႏြဲ႕ထားေလသူ အေမ့မ်က္ရည္
ေၿမနီလမ္းေလးေပၚက
ဆုိးေနက်ေၿခသံေလးကုိ
ေငးေမ်ာ္ေနေလ်ာ့မယ္….။
လ မသာတဲ႔ၿမိဳ႕ၿပမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္
အေမမွာေသာ ရႈိက္သံနဲ႔
ေမတၱာဓါတ္တို႔ပစ္ခ်ၾကည့္မိ
အၾကည့္ေတြေရတစ္ေပါက္ေလးေတာင္မရရွိခဲ့…။

မုိင္ေလးရာမွာ
အေမဂုဏ္ေတာ္ကြန္ခ်ာရြတ္ပါ
မုိင္ေလးရာမွာ
ကၽြန္ေတာ္အရက္ေသာက္ေနပါတယ္
အေမနဲ႕ကၽြန္ေတာ္မုိင္ရွစ္ရာအကြာ…။

အေမေရ
`ေသမိန္႔က်လူတစ္ေယာက္မွာ
ဒဏ္ရာအနာတရတစ္ခုၿဖစ္ရင္
သတ္ပစ္လုိ႔မရဘူးတဲ႔…´
အေမနဲ႕ကၽြန္ေတာ္
ဒဏ္ရာဗရပြနဲ႕
ရွင္မိန္႔က်ေန႔စြဲေတြမွာ
ဘယ္ကံၾကမၼာကထပ္ေ၀းေစခဲ့တာလဲ…။

ကၽြန္ေတာ့္ခ်က္ၿမဳပ္ခဲ့တဲ႔ေၿမမွာ
ဘာအပင္ေတြေပါက္ေနၿပီလဲအေမ
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ရြက္က်ပင္ေပါက္…။

အေမရွိတာထဲကႏႈတ္ေပးၿပီး
ကၽြန္ေတာ္ကလုိအပ္သမွ် ထပ္ေပါင္းခ်င္ရဲ႕
ထုံးတမ္းစဥ္လာလုိအပ္ခ်က္အတုိင္း
ကၽြန္ေတာ့္ေၿခလွမ္းေတြဦးၿပန္လည္ခဲ့
ခြင့္လႊတ္ေနက်
လမ္းဆုိးေလးဆီ…။….။

ၿငိမ္းစု
(နာမည္ပ်က္မရွိတဲ႔ အရုိင္းအစုိင္း ကဗ်ာစုမွ)

No comments: